<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8883836671668289147\x26blogName\x3d//Capital+S+Daughter\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://atowlmengoxxsites.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://atowlmengoxxsites.blogspot.com/\x26vt\x3d-4797815364669827221', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Disclaimer
Hello , you've visited to my blog, follow this blog to read the latest update, no spamming, no harsh word and childish act on my cbox, just leave your link there. I you don't mind, follow this blog and I'll follow back. If you mention me at cbox. Thank you


Owner

Hello, my name is Shahadatul Syzwani. Call me Atowl. I love to eat a lot. Love to crying. Like travelling.


Leave your footprints


URL blog not email
Put ur link correctly
No harsh words please?

Thank you

Template by Shaaa.
Basecode by Mary.
Tutorial by AtiqahJaidin.
Freebies by Liyaa.


I'm tired :( Friday 6 September 2013 0 notes


Assalamualaikum wbt. Penat, letih, tak berdaya dan takda airmata lagi nak mengalir. Taktahu nak cakap macam mana lagi. Aku tak larat nak manjakan hati orang. Kenapa sorang manusia pon takpernah paham aku? Takkan setiap masa dan setiap saat, aku yang nak kena paham orang. Please lah jangan buat aku macam ni. Aku tak kuat weh, serius aku letih. Aku mati kan lebih baik :( Suka sangat kan aku mati, aku sakit macam dulu :( Kenapa weh kenapa? Aku minta sangat, tolong paham aku walaupun sekali ja. Aku ada sebab buat benda tu semua, bukan saja saja aku takmau angkat fone :( Patut pon dekat sekolah semalam dengan hari ni, aku gelak and happy semacam. Rupanya ada benda yang nak bg aku menangis. Shit -..- Tak angkat fone pon nak jd isu bg gaduh ka? Bukan nya aku curg pon. Kan aku dah kata, aku ni kan dah pernah berbohong dan curg. Mmg org pandang keji kat aku. Tengoklah, baru buat salah kecil semut dah kecoh. Aku dah agak sangat dah weh. Yes, mmg salah aku. Tp aku bukan bunuh org yg hang nak besar besarkan cita ni. Aku cuma tak angkat fone. Kalau hang buat salah, ada aku sentap sampai macam ni? Kay, nanti kata aku ungkit kisah lama. Penat weh penat, paham maksud penat? Aku tak larat nak tidur dengan airmata setiap malam. 

Please. Aku dahlah tension dengan folio Akaun, hang pulak pon buat macam ni. Stress weh. Boleh kena migrain. Tahu, hang mmg nak aku sakit. Tambah tambah lah nanti aku pindah NS, mmg hang akan selalu tuduh aku curg punya. Ya Allah, letih weh! Aku dah taktahu nak cakap macam mana lagi. Sakit sangat hati aku skrg ni. But, takdak sapa tahu. Taktahu lah weh. Aku takdak semangat nak buat apa. Tak sedap hati terus weh. Aku harap hang paham lah apa yang aku rasa skrg. Tolong jangan lepaskan beban dekat kepala hotak aku. Byk dah masalah dekat kepala aku. Aku takmau marah hang balik, salah hang balik sebab nanti masalah ni mesti tak settle. Kay, aku minta maaf sangat sangat lah kalau selama ni 'aku' ada buat salah dekat hang. Everytime aku yang kena minta maaf. Kay. Nanti hang kata aku ungkit. Whtever. Dekat blog ni je aku boleh luahkan perasaan aku. Nak bgtau hg? Mmg takdak peluang la. Kay, fine :(

COMMENT THIS POST