<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8883836671668289147\x26blogName\x3d//Capital+S+Daughter\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://atowlmengoxxsites.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://atowlmengoxxsites.blogspot.com/\x26vt\x3d-4797815364669827221', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Disclaimer
Hello , you've visited to my blog, follow this blog to read the latest update, no spamming, no harsh word and childish act on my cbox, just leave your link there. I you don't mind, follow this blog and I'll follow back. If you mention me at cbox. Thank you


Owner

Hello, my name is Shahadatul Syzwani. Call me Atowl. I love to eat a lot. Love to crying. Like travelling.


Leave your footprints


URL blog not email
Put ur link correctly
No harsh words please?

Thank you

Template by Shaaa.
Basecode by Mary.
Tutorial by AtiqahJaidin.
Freebies by Liyaa.


Saya Takut Tak Sempat :') Thursday 14 February 2013 0 notes
Tumblr_mhoc2e3zhq1rpzf7do1_500_large

Hai fellas. Tujuan aku tulis blog yang bersawang ni ialah nak luahkan perasaan yang aku pendam selama 9bulan 3hari nie sekaligus nak sampaikan pesanan buat sidia lah. Harap sangat dia baca apa yang aku tulis ni. 

13/02/2013 23.35 - Aku tengah online malam tu. Eh, malam semalam lah kan? Haa, aku dah takdak mood time tu, sebab dia macam taknak msg dgn aku. Means, dia reply msg, alaaa, 4 perkataan setiap msg. Mood aku terus down. Marah org tak tentu arah. Aku reply msg dia pon pendek-2 ja. Sebab saket hati. Dgn harapan dia fahamlah perasaan aku yg tgah marah dan saket hati. Tapi, hakikatnya dia tak faham. It's okay. Boleh tahan lagi marah dan saket hati tu. Then, dia call sebab kdt aku low. Biasalah, 'please call me back' :'D Okay, lepastu dia call. Dia kata, "jupg aku call hg", dgn slambe dan takdak mood aku menjawab, "okay". 
14/01/2013 00.51 - Dia call aku! Aku tnya, "buat 131 ka?", dia kata,''kejap eh nak buat''. *letak fone...tuttttt tutttt tuttt... Okayy, dia call aku dahh. Buat 131 k, yg sejam singgit tu. *kotkot korg tktaw. hikhik :'D Dia tnya sepatah aku jwb sepatah. Sebab mood aku down gila. Dia still takfaham. Okay, aku sabar dan tahan. Dalam pukol 1.03 cmtu, on call kita org over! Sbab dia kata aku beban nak ckap. K, dgn hati batu aku ni, aku letak! Baru 11 minit kita org cakap. Eh, aku tak nangis tau time on call kita org over. Hati batu nya aku. 
14/02/2013 01.45 - Aku dgar lagu sebab takboleh tidoq. Aku mmg dgaq lagu yg sayu. Tetiba airmata aku keluar juga akhirnya. Aku rindu dia, maybe :'( Dgaq mia dgaq, ttiba airmata aku takboleh control dah. Cepat-2 aku msg Nana. She's my bestfriend :( Dia dgaq smua msalah aku. Org laen belom tentu lagi. Okay, thanks lesbo :') Nangis sehinggakan mata bengkak dan tak tidoq sehari semalam :( Rindu dia dah leteww :') Okay, sekarang aku dah malas nak citer panjang-2. Just cut ja jalan cita nya. Ehehe :'D 
Pagi tadi, aku jumpa abg angkat aku. Then, rancak mia dok sembang, mmbe dia pula lalu. Eh, kalau dorg lalu, faham-2 jelah. Matamata mua tuu. Pergi cita dah kat dia. Ramai mmbe dia pi bgtaw. 'Byknya matamata kau :'( Kau dah giveup ngn aku'. Dia buat balik semua perangai dia yang keji dulu tu. Betapa sedihnya aku. Aku tktaw mcam mana nak jelaskan lagi :'(


"Sayang? Taw tak, awklah org pertama yg setia terhadap saya. Awk takpenah curang. Awk salu bahagiakan saya dgn gelak tawa. Senyuman awk, lirikkan mata awk, salu terpahat dalam hati saya ni, wak. Sejauh mana saya pergi, saya tak pernah lupakan awk. Awk, awk takpernah pon kecewakan saya kan? Saya yg salu kecewakan awk.Tapi awk sabar. Byk kali saya kecewakan awk. Awk tetap sabar. Sampai bila awk nak sabar dgn perangai saya ni, wak? Tapi kan wak, saya nak mnx maaf kat awk sgtsgt. Sya salu sakiti hati awk. Sya takowt, sya takdak dah dalam dunia ni. Sya takboleh jaga awk sebagaimana yg pernah sya janji dulu. Saya jnji dgn awk nak naek pelamin samasama. Tapi sya takot tak sempat. sya jnji nak bhagiakan awk, jaga makan minum awk, msak tiap-2 hari kat awk. Tapi saya tkot tak sempat nak tunaikan janji tu. Awk salu mnx saya kawen ngn awk. Alolo, sweetnya dia. Tapi, saya tkowt tak sempat nk penuhi permintaan awk tuu. Awk nk sgt bila kita kawen nnty, khidupan kita jd macam cerita 'SETIA HUJUNG NYAWA' tuu. Sampai merayu-2. Ahaha, comel nya awk nie. Tapi, saya tkot lah takdapat jd mcam cerita tu. Awk, boleh jnji ngn saya 2 benda tak? Pertama, bila saya dah tiada nnty, tlog sedekahkan al-fatihah buat saya if awk tktau baca yassin pon. Baca sedap-2 tau? Msti sedap kalau awk baca ayat quran. Kedua, carilah wanita yg terbaek dalam hidup awk. Wanita yg semestinya awk syg dan sanjung. Dgn harapan wanita tu pon syg awk mcam awk sygkan dia. Wanita yg boleh jga makan minum awk. Wanita yg setia dan jujur terhadap awk. Itu saja yg saya mnx dri awk. Tlog tunaikan yer? Permintaan saya yg paling besar dan terakhir, mungkin :') SAYA SAYANG AWAK SAMPAI HUJUNG NYAWA :'*"
COMMENT THIS POST