<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8883836671668289147\x26blogName\x3d//Capital+S+Daughter\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://atowlmengoxxsites.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://atowlmengoxxsites.blogspot.com/\x26vt\x3d-4797815364669827221', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Disclaimer
Hello , you've visited to my blog, follow this blog to read the latest update, no spamming, no harsh word and childish act on my cbox, just leave your link there. I you don't mind, follow this blog and I'll follow back. If you mention me at cbox. Thank you


Owner

Hello, my name is Shahadatul Syzwani. Call me Atowl. I love to eat a lot. Love to crying. Like travelling.


Leave your footprints


URL blog not email
Put ur link correctly
No harsh words please?

Thank you

Template by Shaaa.
Basecode by Mary.
Tutorial by AtiqahJaidin.
Freebies by Liyaa.


You're my soul Friday 4 January 2013 0 notes

P6_large

Sayang, dah masuk tahun 2013 kan? Harap tahun nie lebih perfect dari tahun lepas. Saya rindu awak sangat-2. Even, sekolah sama tapi nak berdepan pun susah. Hm, maybe dugaan hubungan kita juga kan :') Okay, semalam baru ja habis dating. Kita dah semuka, dah berdepan pun. Tenang hati saya. Saya taktahu kenapa, kalau saya tengok muka awak, saya akan jadi tenang ja. Rasa lega ja hati yang gundah tadi tu. Okay, waktu dating semalam, saya tampar pipi awak, saya tumbuk-2 awak, saya buli awak. Saya buat macam-2 kat awak. Tapi, awak biarkan ja. Oh, maybe awak tahu saya rindu awak. Betul kan? Setiap saat waktu dating tu, awak akan ungkapkan kata 'aku rindu hang lah'. Ya, saya tahu awak. Saya tahu sangat-2. Saya dapat merasakan segalanya ;) Awak pernah cakap dekat saya, 'hang nak tahu, ada bintang yang pijak tanah. bintang yg pijak tanah tu aku sayang sangat-2'. :O Aku blur! Bintang apa yang pijak tanah. Nthen, awak bagitau. Bintang yang pijak tanah tu ialah saya :') Setiap saat, bila saya bersama awak, berada kat sisi awak, mesti saya rasa bahagia. Dunia nie bagaikan dunia saya ja. Indah sangat :) Awak, ingat tak lagi saya pernah bagitau awak yang saya suka tengok awak senyum dan muka malu awak tu. Muka malu awak akan jadi merah bila awak malu sangat-2. Ya Allah, betul-2 lega kalau saya dapat tengok senyuman dan muka malu awak tu :') Awaklah semangat hidup saya. Saya takpernah jumpa semangat nie sebelum saya kenal awak. Saya selalu berdoa agar kita akan kekal selamanya. Saya berat sangat nak tinggalkan awak. Memang saya takboleh walaupun keadaan yang memaksa. Saya harap awak faham. Memang tak mungkin, awak akan tinggalkan saya. Saya tahu. If, takdir menentukan segalanya. Kita manusia yang byk kelemahan takboleh tolak takdir kan? So, saya minta satu ja kalau kita tak bersama. Awak carilah pengganti yang mungkin boleh jaga awak lebih baik dari saya. Seorang wanita yang sangat setia pada awak, seorang wanita yang sememangnya awak sayang :') Itu saja yang saya minta. If umur saya tak panjang, saya taknak lihat awak sedih. Saya juga taknak lihat awak takboleh terima kenyataan. Saya cuma harap, awak boleh bahagiakan saya disana dengan mengirim Al-Fatihah dan Surah Yassin. Boleh kan? Saya cuma harap itu saja daripada awak. Saya tak minta harta awak. Hanya doa yang saya harapkan. Saya sayang awak sangat-2. Saya tak pernah jumpa lelaki macam awak yang hanya mampu diam bila dapat tahu saya curang dulu. Maafkan saya. Saya berjanji pada awak, saya nak bahagiakan awak, saya nak awak selalu ketawa kerana ketawa awak ialah unsur kebahagian saya selagi saya bernafas :')

Muhammad Jufry Nawawi B Jamalulil, you're my everythings :')
Done by: Salim's Daughter


COMMENT THIS POST