<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar/8883836671668289147?origin\x3dhttp://atowlmengoxxsites.blogspot.com', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Disclaimer
Hello , you've visited to my blog, follow this blog to read the latest update, no spamming, no harsh word and childish act on my cbox, just leave your link there. I you don't mind, follow this blog and I'll follow back. If you mention me at cbox. Thank you


Owner

Hello, my name is Shahadatul Syzwani. Call me Atowl. I love to eat a lot. Love to crying. Like travelling.


Leave your footprints


URL blog not email
Put ur link correctly
No harsh words please?

Thank you

Template by Shaaa.
Basecode by Mary.
Tutorial by AtiqahJaidin.
Freebies by Liyaa.


Hati.......... Thursday, 8 November 2012 0 notes
aliciacocaine:

heyyy i want that shirttt

Hai nd Assalamualaikum buddies. Hewhew, lama tak updates blog nih. Winduuuuu argh! :D Hahaha. Nak stowry nih baby. Cita pasal hati nih. Berbunga-bunga wuuuuu. Wiwitt :-* Hahaha. Happy sesangat sejak semalam mesej dengan M A A. Ohgod! Indahnya dunia. Huahua. Actually, M A A nih ex-boy aku. Haha. Putus sebab salah sangka. Bukannya kehendak hati. Hmm, sedih jugak nak mintak break dgn dia time tuwh. Tapi, apa boley buat. Hmm, dengar cita dari kawan-2 dia. Lepas dia break dgn aku, dia dah tak macam dulu. Dia selalu muram, susah nak senyum, tak sekepala dah dgn diorang. Akukah yang ubah dia jadi macamtuu? Hmm, dah lama gylaa tak contact kan. Akhirnya, semalam dapat jugak contact. Masing-2 luahkan tentang hati dan perasaan lepas break nih. Dgn cara tak sengaja, hati aku berubah tempat. Aku rasa macam, aku suka kat dia. Tapi........... 

sememangnya aku dah ada boy :'( Apa yang harus aku buat sekarang? Aku taknak kecewakan lelaki yang telah jatuhkan airmata untuk aku. Semua org cakap, airmata lelaki lebih jujur, lebih mahal. Hmm, tapi aku dah jatuhkan. Taknaklah kali kedua aku jatuhkan. Susah nak cari lelaki macam nie sekarang. Kita sepatutnya hargai. Ya Allah, aku buntu nih. Apa yang patut aku buat sekarang? Dua-2 org lelaki tuwh pernah jatuhkan airmata untuk aku. Begitu ikhlasnya diorg. Kenapa aku kejam sangat sehingga membuat diorg menangis? 
Anyway, memang semalam aku happy gyla. Sumpah happy. Terimakasih dear :-* Dan tady pagi gayut dengan abg angkat yg satu-2nya aku ada. Abeh teroih kdt. Hahaha, walaupun selalu menyakitkan hati. Tapi aku sayang dia. Dah anggap macam abang kandung. Mama pong kenai dia. Mhewhew ;-*

Labels: , , ,

COMMENT THIS POST


Awesome 02022012 Friday, 3 February 2012 0 notes
307014_164330096987978_140538682700453_323663_255705514_n_large

Hello fellas //Assalamualaikum\\ Okay, date 02022012, date yang paling cantik. Lawa date tuwh. Okay, time date tuwh hari khamis right? Wah ^.^ kitaorang dating baq ampa. Hikhik. Best sangat date dengan dia. Dia nyanyi lagu untuk aku. Lagu 'baik-baik sayang'. Lagu tuwh memang tak berapa best tapi, dia kata try dalami maksud lagu tuwh. Wah ^.^ means dia, dia taknak aku nangis lagi. Lepas tuwh dia suruh aku nyanyi pulak. Aku nyanyi lagu 'meraung'. Hahaha, suara serak-2 basah katanya :D #Bangga lah nie. Hahaha, kebetulan hari tuwh jugak birthday exboy aku. Tak wish pon kat dia :') But, aku rindu dia. Okay, kitaorang tak snap pict pon. Tak maen-2 lah snap-2. Tak romantik lah. Hahaha. Then, dia cakap, dia suka sangat dengar suara aku sebab suara aku manja. Ohmy :'D maluuu nyaaaaaaa kitew. Okay, correction ! Aku tak couple ngan dia okay. Cuma teman tapi mesra saja. 

Sorry kalao penceritaan tak menarik. Ini yang termampu :)

Done by: Salim's Daughter

Labels: , ,

COMMENT THIS POST